söndag 1 mars 2009

Jag har fått hjälp med headern samt att jag kan ha tre kolumner

6 kommentarer:

Anonym sa...

Här har du ju också jättefint :)

Tussegumman sa...

Helga: Tack jag har fått mer ordning på denna sidan nu. Nu gäller det bara att uppdatera den/Kramar Tussegumman

Martina Andersson sa...

Hej min underbara vän! Hoppas att allt är bra med dig och att du får en underbar helg med en massa kärlek från familjen!
Hoppas att våren snart kommer till oss! Jag längtar verkligen dit! Jag mår bra här och ska av njuta helgen med bara familjen! Nästa helg så ska jag till Stockholm för att få lite egen tid med min mamma och syster! Ska kolla på finalen av melodifestivalen i Globen! Och bara njuta får bara hoppas att vädret blir lite bättre! Var nu rädd om dig och tack för att du finns min vän Kram Tina

LillaFlisan sa...

Vilken härligt vårfin blogg du fått!!

Kram


Flisan

Unknown sa...

Så snygg header och fin blogg du har,fint med tre columner det har jag med.=)

Kram Maria

OlgaA sa...

Hej1
Inte så länge sen har fått själv hjälp för att få 3 kolumn=) Så känns det för min del mer organiserat ;)
Mysigt du har
mvh mammatillungar